Heemkundige Kring St-Huibrechts-Lille

Op deze website kan je kennismaken met ons bestuur, het lidmaatschap, onze publicaties, hoe je oude publicaties kan bestellen en hoe je onze musea en ons archief kan bezoeken en consulteren. Veel heemkundig surfgenot. Onze vereniging heeft tot doel te streven naar de kennis en de herbeleving van de geschiedenis van ons dorp, en deze geschiedenis op een aangename manier te delen met een zo groot mogelijk publiek. Nieuw Herontdek artikels uit Het Liller Heem. Zoek in het Archief van Het Liller Heem.

OVERVIEW

This website heemkunde-shlille.be presently has a traffic classification of zero (the smaller the higher page views). We have researched eighteen pages inside the website heemkunde-shlille.be and found four websites referring to heemkunde-shlille.be.

HEEMKUNDE-SHLILLE.BE RANKINGS

This website heemkunde-shlille.be is seeing fluctuating quantities of traffic within the past the year.
Traffic for heemkunde-shlille.be

Traffic ranking (by month) for heemkunde-shlille.be

Traffic ranking by day of the week for heemkunde-shlille.be

LINKS TO BUSINESS

Franciscushof Bed Breakfast - IJssalon - Kinderboerderij en Ponyritten in de Limburgse Kempen

Like ons ook op Facebook. Wij zijn Linde en Dominique Verbeek-Cox. We wonen samen met onze vier kinderen, Wout, Katrijn, Hendrik en Michiel op de Fierkens-Heikant nr. 53 te Sint-Huibrechts-Lille Neerpelt in de Limburgse Kempen. We zijn in Catharinadal te Hamont-Achel begonnen met een ijssalon.

Heemkundekring Rosmeer

Welkom bij de Heemkundekring Rosmeer VZW. Het ontstaan van de kring gebeurde in Juni 1998. Enkele mensen van Rosmeer zochten contact met elkaar om de mogelijkheid te onderzoeken tot oprichting van een heemkundegroep. Er werd gewikt en gewogen en vooral goed nagedacht over de doelstellingen. In het zaaltje onder de pastorie werd op 14 juli 1998 voor het eerst vergaderd. Marcel is geboren en getogen .

WHAT DOES HEEMKUNDE-SHLILLE.BE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of heemkunde-shlille.be Mobile Screenshot of heemkunde-shlille.be Tablet Screenshot of heemkunde-shlille.be

HEEMKUNDE-SHLILLE.BE HOST

I diagnosed that the main root page on heemkunde-shlille.be took one thousand and five milliseconds to download. We could not find a SSL certificate, so therefore our web crawlers consider this site not secure.
46.30.215.45

I diagnosed that this domain is weilding the Apache os.

Heemkundige Kring St-Huibrechts-Lille

DESCRIPTION

CONTENT

This website states the following, "Op deze website kan je kennismaken met ons bestuur, het lidmaatschap, onze publicaties, hoe je oude publicaties kan bestellen en hoe je onze musea en ons archief kan bezoeken en consulteren." Our analyzers viewed that the web page stated " Onze vereniging heeft tot doel te streven naar de kennis en de herbeleving van de geschiedenis van ons dorp, en deze geschiedenis op een aangename manier te delen met een zo groot mogelijk publiek." The Website also said " Nieuw Herontdek artikels uit Het Liller Heem. Zoek in het Archief van Het Liller Heem."

SUBSEQUENT WEB SITES

Heemkunde Vlaanderen Ankerpunt voor de cultureel-erfgoedgemeenschap heemkunde in Vlaanderen en het Brussels Hoofdstedelijk Gewest

Mappenstructuur als middel tegen chaos. Coachingstraject voor een lokaal erfgoededucatief project. Een lokaal project over de Tweede Wereldoorlog? Ons Heem 1942 1946. Hoe maak je zelf eenvoudig een digita.

welkom bij heemkunde West-Vlaanderen

Zoek, bekijk en navigatie. Op zaterdag 28 april verwachten we onze leden op onze jaarlijkse heemdag. Deze keer verzamelen we in Brugge. Heemkundige Kring Maurits Van Coppenolle vzw. Hier vindt u alle info.

STICHTING HEEMKUNDE ARCEN

WELKOM OP ONS WEBLOG! De Stichting Heemkunde Arcen. Werd statutair opgericht in 1987. In enkele jaren tijd werd er zeer nuttig werk verricht. Belangrijke gegevens werden er verzameld en gepubliceerd in diverse uitgaven. Door overlijden en hoge leeftijd van bestuursleden was het een aantal jaren stil.